مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 09:402019-07-22اقتصادي

آخرین اخبار درباره فیش حقوقی 20 میلیونی معاون وزیر آموزش و پرورش+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی روز های گذشته فیش حقوقی از معاون وزیر آموزش و پرورش منتشر شد که نشان دهنده دریافتی 20 میلیونی است.

- فیش حقوقی 20 میلیونی معاون وزیر آموزش و پرورش در حالی در رسانه ها دست به دست می چرخد که هنوز در کشور ما معلمان حقوق 1 میلیون و 800 هزار تومانی تا 3 میلیون تومان می گیرند.

مستندات این دریافتی ها معاون وزیر نشان دهنده این است که معاون وزیرآموزش و پرورش طی نامه ای خطاب به خودش درخواست تامین هزینه های تحصیل خود را مطرح می کند که نهایتاً مورد موافقت قرار می گیرد.

در بند دیگری از دریافتی ایشان مبلغ 9 میلیون و 132 هزارتومان با عنوان فوق العاده مدیریت و حق ماموریت به فیش حقوقی وی اضافه شده است.

حقوق دریافتی وی در هر ماه معادل 20 میلیون و 80 هزار تومان است.

رشته این معاون وزیر علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) در مقطع دکتری است.

همچنین به همراه انتشار این فیش حقوقی اسناد جدیدی مبنی بر کمک یکی از سازمان های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش برای تامین هزینه های تحصیلی وی منتشر شده است، بر این اساس معاون وزیر آموزش و پرورش در رشته علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) قبول می شود.

وی در همین زمینه به رییس یکی از سازمان های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش یعنی خودش نامه ای تنظیم کرده و طی آن خواستار تامین هزینه های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار درباره فیش حقوقی 20 میلیونی معاون وزیر آموزش و پرورش+ عکس

آخرین اخبار درباره فیش حقوقی 20 میلیونی معاون وزیر آموزش و پرورش+ عکس