مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 09:032019-07-22بين الملل

پافشاری دموکرات های آمریکا بر استیضاح ترامپ


گرچه تلاش هفته گذشته دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب قطعنامه استیضاح ترامپ با شکست مواجه شد اما این دموکرات ها هنوز کوتاه نیامده اند و به تلاش خودشان برای طرح استیضاح ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، رهبران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا چهارشنبه گذشته تلاش برای استیضاح دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا را به تعویق انداختند اما این مساله موجب نشد تا قانونگذاران حامی استیضاح دست از تلاش بکشند و تلاش های آنها با توقف کامل، هنوز فاصله بسیاری دارد.

تعداد دیگری از دموکرات ها نامشان را به لیست درخواست کنندگان استیضاح اضافه کردند و این تعداد به بیش از یک سوم اعضای این حزب رسیده است.

ال گرین، از دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا که رای استیضاح هفته گذشته را به جریان انداخت، به بررسی مجدد این مساله تهدید کرده است.

استیو کوهن، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا هم که مفاد استیضاح را در کنگره پیشین معرفی کرد، می گوید قصد تکرار این کار را دارد و احتمالا این اقدام بعد از تعطیلات طولانی ماه اوت انجام می دهد.

کوهن به پایگاه هیل گفت: کل سال روی آن فکر کرده ام و موارد پیشینی که داشتیم دربرگیرنده تمامی مسائلی بود که او در نوامبر 2017 و در زمان فایل کردن این موارد مرتکب شده بود و گمان می کنم شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری دموکرات های آمریکا بر استیضاح ترامپ

پافشاری دموکرات های آمریکا بر استیضاح ترامپ