مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:432019-07-22سياسي

آغاز بیست و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه


بیست و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه صبح امروز ( دوشنبه) 31 تیرماه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.

- آغاز بیست و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه بیست و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه صبح امروز ( دوشنبه) 31 تیرماه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیستمین جلسه رسیدگی به این پرونده نماینده دادستان ادامه کیفرخواست متهمین پرونده را قرائت کرد و زاهدی متهم ردیف اول و وکیل مدافع او و مانی رهبری متهم ردیف دوم پرونده دفاعیات خود را بیان کردند.

در نوزدهمین جلسه این پرونده وکیل مدافع پرویز احمدی به بیان دفاعیات خود از موکلش پرداخت و در ادامه جلسه نماینده دادستان کیفرخواست 11 نفر از 21 نفر متهم دیگر این پرونده را قرائت کرد.

در جلسه هجدهم وکیل مدافع ضیایی، نماینده دادستان، نماینده سازمان بازرسی کل کشور و پرویز احمدی یکی دیگر از متهمین پرونده مطالب خود را بیان کردند.

پیش از آن و در هفدهمین جلسه دادگاه، وکیل مدافع بیرانوند، وکیل مدافع حیدرآبادی و همچنین ضیایی دیگر متهم پرونده به بیان دفاعیات خود پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بیست و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه

آغاز بیست و یکمین جلسه از دور سوم رسیدگی به پرونده بانک سرمایه