مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 08:232019-07-22سياسي

آل هاشم: ائمه جمعه فریب صاحبان زر و زور و قدرت را نخورند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز گفت: تمام جریانات سیاسی و گروه ها با حفظ اصول و ارزش های انقلاب در نماز جمعه با سلایق مختلف شرکت می کنند؛ لذا امام جمعه باید پدر معنوی همه باشد و مانند یک پدر همه را با یک چشم ببیند البته با حفظ اصول و ارزش های انقلاب.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در برنامه یکشنبه شب جهان آرا با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی، به نیروهای مومن سپاه پاسداران خدا قوت گفت و در پاسخ به سوالی درباره علت محبوبیتش در استان آذربایجان شرقی، گفت: بنده همان کاری که روحانیت و ائمه جمعه در سراسر کشور باید انجام بدهند را انجام دادم و به نظر خودم کار ویژه ای از سوی من انجام نگرفته است.

وی افزود: این وظیفه طلبه، روحانیت و امام جمعه است که رابطه خوبی با مردم برقرار و اعتماد مردم را جلب کند، با مردم به گفت وگو بنشیند و با آنان همدل باشد.

آل هاشم با بیان اینکه هجمه دشمنان در فضای مجازی و جنگ نرم باعث شده که نسبت به اوایل انقلاب فاصله بگیریم، ادامه داد: به نظر من در نمازهای جمعه ریزش هایی داشتیم، اما رویش های بسیار زیادی هم به ویژه در قشر جوانان و نوجوانان داشتیم.

امام جمعه تبریز گفت: مشکلات اقتصادی جامعه و تبلیغات دشمنان علیه برنامه های اسلامی در این ریزش ها تاثیر داشته و البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: ائمه جمعه فریب صاحبان زر و زور و قدرت را نخورند

آل هاشم: ائمه جمعه فریب صاحبان زر و زور و قدرت را نخورند