مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 06:132019-07-22سياسي

اختصاص اعتبار به حوزه اجتماعی تقریبا صفر بوده است


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سال های گذشته اختصاص اعتبارات سازمان برنامه و بودجه به حوزه اجتماعی تقریبا در حد صفر بوده است و کمتر طرحی را داشتیم که مصوب شده و اعتباری به آن اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علی حسین حسین زاده در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، زنان و سلامت خوزستان که روز 30 تیرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تمرکز کارها در شورای اجتماعی اقدام مثبتی است اما واقعیت این است که رویکرد سازمان برنامه و بودجه در کل کشور به گونه ای است که بیشتر اعتبارات از منظر مهندسی و فنی ابلاغ می شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه معین شده که 20 تا 25 درصد اعتبارات، مربوط به حوزه اجتماعی باشد، باید دستگاه های اجرایی پیگیر عملیاتی شدن آن باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سال های گذشته نیز اختصاص اعتبارات سازمان برنامه و بودجه به حوزه اجتماعی تقریبا در حد صفر بوده است و کمتر طرحی را داشتیم که مصوب شده و اعتباری به آن اختصاص یافته است.

حسین زاده گفت: رویکرد حاکم این سازمان از گذشته به گونه ای بوده که مشکل جدول کنار خیابان را از کار فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی یا فرهنگی با اهمیت تر می داند که باید این موضوع در کشور اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار به حوزه اجتماعی تقریبا صفر بوده است

اختصاص اعتبار به حوزه اجتماعی تقریبا صفر بوده است