موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 02:182019-07-21اقتصادي

چرخش انتظارات در بازار مسکن+ قیمت


به دنبال محو انتظارات تورمی در بازار مسکن که از ابتدای تیرماه اتفاق افتاده، فضای ذهنی به سمت کاهش قیمت ها متمایل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خرید و فروش سفته بازانه در بازار مسکن پایتخت به طور کامل متوقف شده است.

دفاتر املاک شهر تهران می گویند که ایجاد ثبات قیمتی در بازار ارز، خروج دلالان از بازار ملک را در پی داشته و خریداران مصرفی در انتظار کاهش قیمت ها به سر می برند.

اطلاعات رسیده حاکی از آن است که اولین نشانه های شکست مقاومت مالکان در حال بروز است و روز به روز به تعداد فروشندگان پول لازم که املاک خود را زیر قیمت، فایل می کنند افزوده می شود.

سال گذشته به دلیل رشد خرید و فروش از سوی واسطه گران، نمای کلی بازار مسکن، صعودی بود و پیش بینی ها از افزایش قیمت منجر به رشد بازار می شد که تا انتهای خردادماه 1398 ادامه یافت.

هرچند معاملات در بازه 15 ماهه افت شدیدی کرده بود اما رکود تورمی در بازار حاکم بود.

با این حال از ابتدای تیرماه، دفاتر مشاور املاک ایجاد رکود کامل در بازار خرید و فروش به همراه روند کاهنده قیمت ها را تایید کرده اند.

یکی از مشاوران املاک که در محدوده مناطق 13، 14 و 15 فعالیت می کند به ایسنا گفت: خرید و فروش مسکن متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش انتظارات در بازار مسکن+ قیمت

چرخش انتظارات در بازار مسکن+ قیمت