مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 01:582019-07-21پزشكي

بیماران فِیک در حوزه اعتیاد / یقه سفیدهایی که از بازار سیاه متادون می خرند


کارشناس اداره مواد و داروهای تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضمن تشریح جزییات و چگونگی عرضه داروهای ترک اعتیاد در داروخانه ها، در عین حال درباره وضعیت قاچاق و نشت داروهایی چون متادون به بازار نیز توضیح داد.

- بیماران فِیک در حوزه اعتیاد / "یقه سفیدهایی" که از بازار سیاه متادون می خرند کارشناس اداره مواد و داروهای تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضمن تشریح جزییات و چگونگی عرضه داروهای ترک اعتیاد در داروخانه ها، در عین حال درباره وضعیت قاچاق و نشت داروهایی چون متادون به بازار نیز توضیح داد.

دکتر علی بیرامی در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه توزیع داروهای مخدر در بین جمعیت هدف، گفت: در حال حاضر داروهای مخدر به صورت متمرکز از طریق دانشگاه های علوم پزشکی به مراکز ترک اعتیاد ارائه می شود.

در سازمان غذا و دارو برنامه ای برای ایجاد کد رهگیری جهت رصد بهتر داروهای مخدر داریم که بر اساس آن بر روی داروهای مخدری که تولید می شوند، کد رهگیری نصب می شود که مختص آن داروست.

در این زمینه زیرساخت های لازم در سازمان غذا و دارو فراهم شده است، اما متاسفانه در شرکت های توزیع داروهای مخدر، هنوز زیرساخت های مربوط به کد رهگیری وجود ندارد.

بر همین اساس در حال حاضر نمی توانیم رهگیری را به طور کامل انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران فِیک در حوزه اعتیاد / یقه سفیدهایی که از بازار سیاه متادون می خرند

بیماران فِیک در حوزه اعتیاد / یقه سفیدهایی که از بازار سیاه متادون می خرند