مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 16:242019-07-21حوادث

عامل تیراندازی درمانگاه شهر شال در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل تیراندازی به دو نفر در محوطه درمانگاه شهر «شال» بویین زهرا در کمتر از سه ساعت خبر داد.

- فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل تیراندازی به دو نفر در محوطه درمانگاه شهر شال بویین زهرا در کمتر از سه ساعت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین، سردار مهدی حاجیان در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 12 و 37 دقیقه امروز پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی در محوطه درمانگاه شهر شال شهرستان بویین زهرا بلافاصله مأموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، فردی مسلح با اسلحه شکاری وارد محوطه درمانگاه شده و پس از شلیک یک تیر هوایی اقدام به شلیک دو تیر به سمت یک دستگاه خودروی پراید حامل دو سرنشین در محوطه درمانگاه کرده و از صحنه حادثه متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

سردار حاجیان تصریح کرد: مأموران پلیس شهر شال با تلاش های مجدانه و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی عامل تیراندازی را در کمتر از سه ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تیراندازی درمانگاه شهر شال در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد

عامل تیراندازی درمانگاه شهر شال در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد