مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 15:042019-07-21پزشكي

علامت هشداردهنده آلزایمر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بیماری آلزایمر شروع تدریجی و خاموش دارد، ممکن است طولانی مدت جلب توجه نکرده و به اشتباه تصور شود که این تغییرات بخشی از روند طبیعی پیری است.

- حتما شما هم در اطرافیان خود با سالمندانی مواجه بوده اید که یک خاطره از دوره کودکی خود را بار ها برایتان تعریف کرده باشند، اما در پاسخ به سوال شما که آیا داروی خود را در زمان مقرر مصرف کرده اند یا نه، سر در گم بمانند و یا حتی به یاد نیاورند که تحت درمان دارویی هستند.

مواردی این چنینی همگی از نشانه های بروز بیماری آلزایمر است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بیماری آلزایمر شروع تدریجی و خاموش دارد، ممکن است طولانی مدت جلب توجه نکرده و به اشتباه تصور شود که این تغییرات بخشی از روند طبیعی پیری است.

عدم توجه به علائم بیماری موجب می شود که بیماری دیر تشخیص داده شود و این در حالی است که با تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر می توان سیر پیشرفت بیماری را کنترل کرد و معلولیت ناشی از بیماری را حداقل تا پنج سال به تعویق انداخت.

10 علامت هشدار دهنده آلزایمر عبارتند از:اختلال در حافظهاختلال حافظه در حدی که در انجام فعالیت های روزانه مشکل ایجاد کند؛ افراد معمولی ممکن است یک قرار ملاقات، اسم همکار و یا شماره تلفنی را فراموش کنند و سپس به خاطر آورند، اما فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامت هشداردهنده آلزایمر

علامت هشداردهنده آلزایمر