موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 12:232019-07-21بين الملل

نفت روسیه تا سال آینده آلوده می ماند


بزرگترین پالایشگر نفت لهستان از وخامت کیفیت نفت روسیه انتقاد کرد و همزمان یک مظنون در تحقیقات مربوط به آلودگی خط لوله نفت روسیه از لیتوانی درخواست پناهندگی سیاسی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مقامات شرکت پی کی ان اورلن که بزرگترین پالایشگر نفت لهستان است، اعلام کرد با وجود ادامه پاکسازی پس از رسوایی آلودگی نفت روسیه در آوریل که روند صادرات این کشور را مختل کرد و نارضایتی خریداران را برانگیخت، کیفیت نفت روسیه وخیم تر شده است.

همزمان رومان روژشکو، یکی از مظنونان اصلی در تحقیقات روسیه در خصوص آلودگی نفت صادراتی این کشور خواستار پناهندگی سیاسی از لیتوانی شده است که شرکت پی کی ان اورلن در آنجا یک پالایشگاه دارد.

بیش از یک هفته قبل شرکت لوک اویل که دومین تولیدکننده بزرگ نفت روسیه است، موفق شد عرضه نفت را پس از آلودگی خط لوله دروژبا به ماده شیمیایی کلرید اورگانیک، به طور کامل احیا کند.

میزان زیاد این ماده در خطوط لوله نه تنها برای تجهیزات پالایشگاهی خطرناک است و باعث خوردگی و نابودی تجهیزات پالایش می شود بلکه برای افرادی که در معرض آن قرار می گیرند نیز مضر است و این ماده در دمای بالا گاز سمی تولید می کند که شبیه گاز مورد استفاده در جنگ جهانی اول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت روسیه تا سال آینده آلوده می ماند

نفت روسیه تا سال آینده آلوده می ماند