مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 12:032019-07-21بين الملل

انصارالله از هلاکت سربازان سعودی در جبهه جازان خبر داد


انصارالله یمن از کشته و زخمی شدن شماری از سربازان سعودی در جریان حمله نیروهای انصارالله به منطقه جازان واقع در جنوب غربی عربستان خبر داد.

- انصارالله یمن از کشته و زخمی شدن شماری از سربازان سعودی در جریان حمله نیروهای انصارالله به منطقه "جازان" واقع در جنوب غربی عربستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، یک منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به شرق کوه جحفان واقع در جبهه جازان حمله کردند.

این منبع اعلام کرد که تعدادی از سربازان سعودی طی این حمله کشته و زخمی شدند که تعداد آنها مشخص نشده است و سلاح های آنها به غنیمت برده شد.

منبع مذکور به جزییات بیشتری در این خصوص اشاره ای نکرده و طرف سعودی نیز تاکنون به این سخنان انصارالله واکنشی نشان نداده است.

حملات پهپادی و موشکی نیروهای انصارالله اخیرا به اهداف و مراکز سعودی به ویژه فرودگاه جازان و أبها افزایش یافته است و نیروهای انصارالله گاهی اوقات از کشته شدن سربازان سعودی طی درگیری ها در نزدیکی مرزهای یمن خبر می دهند.

از سپتامبر 2014 انصارالله بر صنعاء، پایتخت یمن مسلط شده است.

از مارس 2015 نیز ائتلاف نظامی متجاوز عربی به رهبری عربستان با هدف به قدرت بازگرداندن دولت مستعفی یمن وارد جنگ در این کشور شده که تنها منجر به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله از هلاکت سربازان سعودی در جبهه جازان خبر داد

انصارالله از هلاکت سربازان سعودی در جبهه جازان خبر داد