مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:582019-07-21بين الملل

انگلیسی ها در اعتراض به بریگزیت و نخست وزیری جانسون به خیابان آمدند+ تصاویر


هزاران تن از مردم انگلیس در وست مینستر علیه بریگزیت و بوریس جانسون نخست وزیر احتمالی این کشور دست به راهپیمایی اعتراض آمیز زدند.

- انگلیسی ها در اعتراض به بریگزیت و نخست وزیری جانسون به خیابان آمدند+ تصاویر هزاران تن از مردم انگلیس در وست مینستر علیه بریگزیت و بوریس جانسون نخست وزیر احتمالی این کشور دست به راهپیمایی اعتراض آمیز زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، معترضان شعار نه به بوریس، آری به اروپا سر دادند و لباس هایی در تمسخر جانسون، نایجل فاراژ و ترزا می بر تن داشتند؛ این اعتراضات پیش از انتخاب احتمالی روز سه شنبه وزیر خارجه سابق انگلیس به عنوان رهبر حزب محافظه کار و تصدی سمت نخست وزیری این کشور برگزار شد.

معترضان پلاکاردهایی در اعتراض به جانسون در دست داشتند و پرچم های اتحادیه اروپا را روی صورت هایشان نقاشی کرده بودند و بالن های غول پیکری را شبیه به آنهایی که برای دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا درست کرده بودند، به اهتزاز درآوردند.

در راهپیمایی شنبه بعدازظهر معترضان همچنین جرمی هانت، وزیر خارجه، نایجل فاراژ، رهبر حزب بریگزیت و دونالد ترامپ را هدف اعتراضات خود قرار دادند.

سازمان دهندگان این راهپیمایی می گویند: این یک ضرورت ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیسی ها در اعتراض به بریگزیت و نخست وزیری جانسون به خیابان آمدند+ تصاویر

انگلیسی ها در اعتراض به بریگزیت و نخست وزیری جانسون به خیابان آمدند+ تصاویر