مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:532019-07-21فرهنگي

فراخوان جشنواره داستان «بانه» اعلام شد


فراخوان دوازدهمین جشنواره کشوری داستان «بانه» به دو زبان کُردی و فارسی و در سه بخش داستان کوتاه، کودک و نوجوان و مقاله با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان، - فراخوان دوازدهمین جشنواره کشوری داستان بانه به دو زبان کُردی و فارسی و در سه بخش داستان کوتاه، کودک و نوجوان و مقاله با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر بانه در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار شهرستان بانه در مراسم رونمایی از فراخوان این جشنواره که امروز (30 تیرماه) برگزار شد اظهار کرد: فضای باز فرهنگی و هنری در چارچوب قانون می تواند بانه را به قطب جذب گردشگر فرهنگی تبدیل کند.

محمد امین زاده ادامه داد: برگزاری 11 دوره موفق جشنواره داستان در بانه نشان پویایی فرهنگی در این شهرستان است و این به خاطر مردم فرهنگی و علاقه مند به کارهای فرهنگی و هنری است که همراه با اصحاب فرهنگ و هنر و انجمن های فرهنگی امروز رونمایی از فراخوان جشنواره دوازدهم را با قوت و انگیزه تمام انجام می دهند.

او بازار و رونق تجاری بانه را یک فرصت دانست که در کنار فعالیت های فرهنگی و برگزاری جشنواره های ملی و بین الملی بانه را به قطب جذب گردشگر در منطقه تبدیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره داستان «بانه» اعلام شد

فراخوان جشنواره داستان «بانه» اعلام شد