مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:342019-07-21اقتصادي

وجود 17 هزار تن گوشت در گمرک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد جمال ارونقی معاون امور گمرکی گمرک امروز در نشست خبری با بیان اینکه در 20 و 21 تیرماه با همراهی سازمان های دیگر دخیل در تجارت از بندر شهید رجایی بازدید کردیم، - معاون امور گمرکی گمرک با بیان اینکه روز های 20 و 21 تیر با همراهی سازمان های دخیل در تجارت از بندر شهید رجایی بازدید کردیم، گفت: رییس جمهور در دوم تیرماه دستوری درباره رفع رسوب کالا در بنادر به وزیر اقتصاد صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد جمال ارونقی معاون امور گمرکی گمرک امروز در نشست خبری با بیان اینکه در 20 و 21 تیرماه با همراهی سازمان های دیگر دخیل در تجارت از بندر شهید رجایی بازدید کردیم، گفت: رییس جمهور در دوم تیرماه دستوری درباره رفع رسوب کالا در بنادر به وزیر اقتصاد پیرامون تشکیل کمیته بررسی صادر کرد.

معاون امور گمرکی گمرک ایران اظهار داشت: در جلسه برگزار شده دستکم 25 فعال اقتصادی با وزیر اقتصاد صحبت کردند و مسایلی درباره ترخیص کالا و مشکلات پیرامون آن مطرح شد.

جمال ارونقی ادامه داد: در آن مقطع 102 هزار کانتینر به عنوان رسوب کالا اعلام شد.

وزارت راه تعریفی دارد که اگر کالایی در حال تخلیه از کشتی است نیز رسوب عنوان می شود و با این فرض 102 هزار کانتینر اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 17 هزار تن گوشت در گمرک

وجود 17 هزار تن گوشت در گمرک