مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 11:082019-07-21اجتماعي

آبخیزداری در 60 هزار هکتار از عرصه های طبیعی البرز اجرا می شود


در اجرای عملیات آبخیزداری اولویت با مناطقی است که دارای دام مازاد و پوشش گیاهی نامناسب هستند و یا احتمال وقوع سیل در آنها زیاد است.

- مدیرکل منابع طبیعی البرز گفت: در اجرای عملیات آبخیزداری اولویت با مناطقی است که دارای دام مازاد و پوشش گیاهی نامناسب هستند و یا احتمال وقوع سیل در آنها زیاد است.

حامد فرضی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یکی از اولویت های امسال منابع طبیعی استان اجرای پروژه های آبخیزداری برای پیشگیری از حوادثی مثل سیل است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها به دنبال جذب مشارکت حداکثری مردم هستیم چون زمانی که مردم به صورت خودجوش و داوطلبانه پای کار بیایند، امور با کیفیت و سرعت بیشتری انجام و نتیجه دلخواه را خواهد داشت.

وی توضیح داد: ما از مردم انتظار کمک مالی در اجرای طرح های آبخیزداری را نداریم و حضور فیزیکی آنها برای انجام برخی امور مثل جمع آوری سنگ، حضور در کنار عوامل پیمانکار در زمان جاده سازی و .

کفایت می کند.

وی افزود: با فرهنگسازی درست، مردم به عنوان همیاران طبیعت عمل کرده و در طرح های مربوط به جنگل و مرتعداری مشارکت خواهند کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و باید همه دست به دست هم دهیم تا از از این ظرفیت خدادادی به بهترین شکل استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبخیزداری در 60 هزار هکتار از عرصه های طبیعی البرز اجرا می شود

آبخیزداری در 60 هزار هکتار از عرصه های طبیعی البرز اجرا می شود