مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 10:482019-07-21سياسي

پیام توقیف کشتی انگلیسی؛ هرنوع تجاوز به ایران اسلامی عقوبت سختی دارد


اقدام شجاعانه، قدرتمندانه و با صلابت رزمندگان سپاه پاسداران در سرنگونی پهپاد آمریکا و توقیف کشتی روباه مکار انگلیس خبیث حاوی پیام محکمی به استکبار جهانی بود مبنی بر اینکه هر نوع تجاوز به سرزمین مقدس ایران اسلامی عقوبت سختی دارد.

- یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اقدام شجاعانه، قدرتمندانه و با صلابت رزمندگان سپاه پاسداران در سرنگونی پهپاد آمریکا و توقیف کشتی روباه مکار انگلیس خبیث حاوی پیام محکمی به استکبار جهانی بود مبنی بر اینکه هر نوع تجاوز به سرزمین مقدس ایران اسلامی عقوبت سختی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیز اکبریان در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی مبارزه با مفاسد اقتصادی و صدور بخشنامه در حمایت از تولید ملی توسط رییس قوه قضاییه را اقدام شجاعانه رییس جدید این قوه دانست.

وی تعطیلی شرکتها و کارخانجات، افزایش تعداد بیکاران و ایجاد نارضایتی در شهروندان ایرانی را استراتژی و راهبرد آمریکا و کشورهای غربی در جنگ اقتصادی علیه ایران تحلیل کرد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: دشمن وقتی دید با جنگ نظامی نمی تواند با ملت ایران مبارزه کند سراغ جنگ اقتصادی و فشار بر معیشت مردم رفت و مهمترین راهبردی که در پیش گرفت، فشار بر معیشت مردم است و متاسفانه دولت و مجلس هم بیننده هستند و صدای شکسته شدن استخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام توقیف کشتی انگلیسی؛ هرنوع تجاوز به ایران اسلامی عقوبت سختی دارد

پیام توقیف کشتی انگلیسی؛ هرنوع تجاوز به ایران اسلامی عقوبت سختی دارد