مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 09:542019-07-21فرهنگي

گله از برخوردهای موردی در اکران فیلم ها


سعید خانی با بیان اینکه اگر مسئولین بخواهند از فیلمی حمایت کنند و آن را بیشتر از زمان مقرر روی پرده نگه دارند کاری خلاف قانون صورت گرفته گفت: - سعید خانی با بیان اینکه "اگر مسئولین بخواهند از فیلمی حمایت کنند و آن را بیشتر از زمان مقرر روی پرده نگه دارند کاری خلاف قانون صورت گرفته" گفت: برنامه ریزی های تبلیغاتی هزینه بسیاری دارد و اگر قرار باشد تغییری در زمان نمایش فیلم ایجاد شود، برنامه ریزی پخش یک فیلم به هم می ریزد.

این پخش کننده در گفت وگو با ایسنا درباره اکران فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که داشتیم، قرار بود از دوم مرداد ماه این اثر روی پرده برود اما متوجه شدیم که قرار است از فیلمی که قبل ما روی پرده رفته حمایت شود، به همین دلیل اکران ما با تاخیر صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: شورای صنفی نمایش باید شرایطی را فراهم کند که هر فیلم بتواند در زمان خودش روی پرده برود زیرا صاحبان فیلم هزینه های بسیاری را برای تبلیغات و اطلاع رسانی ها صرف می کنند.

برنامه ریزی های تبلیغاتی هزینه بسیاری را به همراه دارد و اگر قرار باشد تغییری در زمان نمایش فیلم ایجاد شود کل برنامه ریزی پخش یک فیلم به هم میریزد، همچنین هر چه جلوتر می رویم به ماه محرم نزدیک می شویم و در این ماه نیز معمولا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله از برخوردهای موردی در اکران فیلم ها

گله از برخوردهای موردی در اکران فیلم ها