مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 08:282019-07-21اجتماعي

قطع درختان بلوط محور یاسوج- سی سخت + پاسخ مسئولان


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز زیست محیطی محور در حال چهار خطه شدن یاسوج- سی سخت از محیط زیست و منابع طبیعی استان اخذ شده است.

- مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز زیست محیطی محور در حال چهار خطه شدن" یاسوج- سی سخت" از محیط زیست و منابع طبیعی استان اخذ شده است.

عبدالمجید نژاد صفوی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص قطع درختان بلوط در محور در حال چهار چطه شدن یاسوج- سی سخت افزود: مسیر در این منطقه طوری است که انبوه درخت و جنگل است و هر جای بخواهیم جاده بسازیم، طبیعی است که یکسری تخریب هایی داریم.

وی اظهارکرد: در بعضی جاها سعی می کنیم با واریانت و تغییر نقشه ها و تغییر مسیر کمترین تخریب را داشته باشیم اما در هر دو طرف مسیر محور یاسوج- سی سخت انبوی از درختان بلوط است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قانون این تعریف را کرده که هر جا مجبور شویم درختان را قطع کنیم برای جاده سازی باید یکسری تمهیداتی اندیشیده شود.

نژاد صفوی تصریح کرد: طی صورت جلسه که با منابع طبیعی استان انجام شده در خصوص قطع درختان در این محور باید به ازای هر درخت سه نهال درخت کاشته شود و پیمانکار باید این کار را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع درختان بلوط محور یاسوج- سی سخت + پاسخ مسئولان

قطع درختان بلوط محور یاسوج- سی سخت + پاسخ مسئولان