مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 02:022019-07-20اقتصادي

مجلس پیگیر فساد موجود در بخش خودروسازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا منصوری با اشاره مشکلات صنعتگران اظهار داشت: سود بانکی 24 تا 25 درصد شرایط را برای صنعتگران بسیار سخت کرده، - عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مجلس پیگیر فساد موجود در بخش خودروسازی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا منصوری با اشاره مشکلات صنعتگران اظهار داشت: سود بانکی 24 تا 25 درصد شرایط را برای صنعتگران بسیار سخت کرده، اما اکنون مقداری وضعیت بهتر و دست دلالان کوتاه شده و تحریم ها سبب شد که فعلا واردات نداشته باشیم.

وی افزود: ما به اندازه کافی تولید داریم و می توانیم سه شیفت کار کنیم، الان بخش تولید لوازم خانگی کشور در اوج کاری خود در طول این 40 سال قرار دارد و تنها کمبود نقدینگی که با بالا رفتن قیمت دلار به یک سوم رسیده، مشکل این بخش بوده، در واقع مشکل اصلی سود بانکی و کمبود نقدینگی است که در صورت برطرف شدن این مشکلات، مسائل دیگر قابل حل شدن است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته قابل تامل اینجاست دست هایی در کار بوده که تاکنون تولیدهمیشه در شرایط نامطلوب قرار داشته است، اما الان شرایط ایده آل و خوبی است که در سال رونق تولید بگوییم که با حمایت از تولید ملی هم اشتغال ایجاد می شود و هم اینکه تولیدکننده به رشد مطلوب می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس پیگیر فساد موجود در بخش خودروسازی است

مجلس پیگیر فساد موجود در بخش خودروسازی است