مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 00:282019-07-20ورزشي

ایران تنها با 2 نماینده در رنکینگ نهایی آزادکاران جهان/ یکه تازی روسیه و آمریکا


با برگزاری جام یاشاردوغو، رنکینگ نهایی برترین آزادکاران جهان پیش از رقابت های جهانی اعلام شد که ایران تنها 2 نماینده در بین 4 نفر نخست اوزان دهگانه دارد اما روسیه و آمریکا با 9 و 8 آزادکار در این زمینه رکورد دار هستند، - موضوعی که حاکی از برنامه ریزی اصولی آنها برای داشتن مسیری راحت در راه کسب مدال های جهانی 2019 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در رنکینگ نهایی برترین آزادکاران جهان پیش از آغاز رقابت های جهانی و پس از برگزاری جام یاشاردوغو به عنوان آخرین تورنمنت موثر در رنکینگ، تنها 2 نماینده از ایران در بین 4 نفر نخست اوزان مختلف قرار دارند، حسن یزدانی در 86 و علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم تنها نمایندگان ایران در بین 4 نفر برتر هستند.

فرصتی که از یخکشی و امامی گرفته شد در رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی که پس از برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو منتشر شده است، امتیاز مدال طلای محمدباقر یخکشی در جام ساساری ایتالیا منظور شده و وی با 14 امتیاز این مدال در مجموع با 34 امتیاز در رده ششم رنکینگ جای گرفته است.

با توجه به اینکه جام یاشاردوغو آخرین تورنمنت موثر در رنکینگ پیش از رقابت های جهانی قزاقستان بود، این کشتی گیر در صورت اعزام به این تورنمنت و کسب یک مدال براحتی می توانست در جمع 4 نفر نخست رنکینگ قرار گیرد اما ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران تنها با 2 نماینده در رنکینگ نهایی آزادکاران جهان/ یکه تازی روسیه و آمریکا

ایران تنها با 2 نماینده در رنکینگ نهایی آزادکاران جهان/ یکه تازی روسیه و آمریکا