مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 23:582019-07-20اقتصادي

سازمان حمایت پیش فروش خودرو بعد از ممنوعیت واردات را تکذیب کرد


معاون کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که در حوزه فروش خودروهای وارداتی، پیش فروشی پس از ممنوعیت واردات خودرو در تیر ماه سال گذشته صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خرداد ماه سال گذشته مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مبنی بر .

وحید منایی - معاون کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان - در این رابطه به ایسنا پاسخ داد: پیرو ابلاغ مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مبنی بر ممنوعیت واردات 1339 قلم کالا از جمله خودرو طی نامه شماره 82567/60 مورخ سی ام خرداد 1397 وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، موضوع ممنوعیت پیش فروش خودرو و همچنین تعیین تکلیف قراردادهای بلاتکلیف به شرکت های عرضه کننده خودروهای وارداتی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: در این ارتباط بررسی های این سازمان نشان می دهد که در ابتدای سال 1397 برخی از شرکتهای واردکننده خودرو تا پیش از ممنوعیت واردات خودرو، صرفا اقدام به فروش فوری خودروهای وارداتی کرده اند که در برخی از قراردادها موعد تحویل خودروی فروخته شده پس از تاریخ ممنوعیت واردات بوده، با این حال ثبت نامی پس از تاریخ ممنوعیت صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان حمایت پیش فروش خودرو بعد از ممنوعیت واردات را تکذیب کرد

سازمان حمایت پیش فروش خودرو بعد از ممنوعیت واردات را تکذیب کرد