مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 20:182019-07-20اقتصادي

سرقت کابل برق از دلایل خاموشی ها در قم


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه حوادثی همچون سوختن فیوزها و سرقت کابل برق دلیل اصلی خاموشی ها در قم است، گفت: در سال گذشته حدود 51تن سیم مسی برق در استان قم سرقت شد و اکنون نیز روزانه 8تا 10مورد سرقت سیم برق گزارش می شود که خسارت بسیاری را وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا مهدی آهنین پنجه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: استان قم ویژگی های خاصی دارد و دمای بالای 48ونیم درجه در قم ثبت شده است؛ همچنین وجود حجم زیاد بافت فرسوده در قم از ویژگی های قابل توجه استان قم به شمار می رود.

**وجود 560هزار مشترک برق در استان قم وی افزود: در حال حاضر 560هزار مشترک برق در استان قم وجود دارد که در هفته گذشته پیک بار 830مگاوات رقم خورد که نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و نرخ رشد 78/6درصد است؛ همچنین سرانه مصرف خانگی در استان قم به ازای هر خانواده در سال گذشته 2726کیلووات بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بیان کرد: در استان قم در بخش تولید یک نیروگاه 714مگاواتی سیکل ترکیبی وجود دارد که با توجه به شرایط 600مگاوات برق تولید می کند؛ همچنین تولید پراکنده نیز در استان قم وجود دارد که 12مگاوات برق تولیدی از طریق انرژی خورشیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کابل برق از دلایل خاموشی ها در قم

سرقت کابل برق از دلایل خاموشی ها در قم