مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 17:482019-07-20اقتصادي

توسعه دستگاه سونوگرافی دام در یک شرکت دانش بنیان


سونوگرافی دامی یکی از مهمترین تجهیزات در دامپزشکی است.

یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه سونوگرافی دامی مبتنی بر تکنولوژی اولتراسونیک یا فرا صوت شده است که اکنون پس از گذشت دو سال توانسته این محصول را ارتقا ببخشد.

- مریم حجتی ، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سونوگرافی دامی یک روش تشخیصی کارآمد در دامپزشکی است که به تصویرسازی از فضای داخلی بدن دام هایی مانند اسب، گاو، گوسفند، بز، سگ و گربه می پردازد.

حجتی با اشاره به مراحل تولید دستگاه سونوگرافی دامی، خاطرنشان کرد: دو سال پیش این دستگاه به شکل حجیم با کیفیت پایینتر نسبت به امروز به عنوان نمونه اولیه آماده شد، اما دستگاه های جدید کوچک و سبک هستند و از نظر کیفیت با نمونه های خارجی رقابت می کنند.

وی با بیان این که دستگاه سونوگرافی یک مزیت بزرگ برای دامپزشکان محسوب می شود، اضافه کرد: این دستگاه با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا به دامپزشک در بررسی اندام های داخلی کمک می کند، تصویری که از این امواج حاصل می شود در صفحه مانیتور دستگاه دیده شده و قابل ذخیره سازی است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: دستگاه سونوگرافی انسانی دیگر محصول این شرکت است که مراحل استاندارد و دریافت تاییدیه پزشکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دستگاه سونوگرافی دام در یک شرکت دانش بنیان

توسعه دستگاه سونوگرافی دام در یک شرکت دانش بنیان