مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 16:432019-07-20سياسي

اتصال اورژانس اجتماعی به اورژانس پزشکی کشور


به دنبال عقد تفاهم نامه با اورژانس پزشکی و ایجاد سامانه هستیم که طی آن افرادی که با 115 تماس بگیرند در صورت داشتن مشکل و آسیب اجتماعی به اورژانس اجتماعی متصل شوند.

- رییس اورژانس اجتماعی کشور گفت: به دنبال عقد تفاهم نامه با اورژانس پزشکی و ایجاد سامانه هستیم که طی آن افرادی که با 115 تماس بگیرند در صورت داشتن مشکل و آسیب اجتماعی به اورژانس اجتماعی متصل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا جعفری در مراسم افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان آوج که پیش از ظهر امروز برگزار شد، تصریح کرد: آسیب های اجتماعی زمانی رخ می دهد که یک نظام اجتماعی نمی تواند واکنش مناسبی به تغییرات نشان دهد.

وی افزود: مداخلات ما باید به هنگام و در موقع خودش صورت بگیرد متأسفانه در این حوزه دچار غفلت و قصور شدیم و با توجه به خطوط قرمزی که ایجاد کرده بودند نمی توانستیم در حوزه آسیب اجتماعی ورود پیدا کنم، اما زمانی که مقام معظم رهبری بر انجام اقدامات جهادی در حوزه آسیب های اجتماعی تأکید کردند کار ما نیز راحت تر شد است.

رییس اورژانس اجتماعی کشور اظهار کرد: فعالیت در حوزه آسیب اجتماعی نیازمند رویکرد هم افزاست و همه دستگاه ها باید پای کار بیایند و صرفاً عقد تفاهم نامه، دستورالعمل و آیین نامه ها کفایت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال اورژانس اجتماعی به اورژانس پزشکی کشور

اتصال اورژانس اجتماعی به اورژانس پزشکی کشور