مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 16:282019-07-20اقتصادي

بازار داغ زولا در دنیای بازی های کامپیوتری


یکی از پرطرفدارترین بخش های بیست و پنجمین نمایشگاه «الکامپ» که در حال حاضر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست، بخش بازی های کامپیوتری است.

- یکی از پرطرفدارترین بخش های بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ که در حال حاضر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست، بخش بازی های کامپیوتری است.

بخشی پرهیجان و غرفه هایی که با برگزاری مسابقات جذابیت خاصی به این بخش از نمایشگاه بخشیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت سورنا گیمز که 15 سال از فعالیتش در حوزه تولید و نشر بازی های کامپیوتری می گذرد، از قدیمی ترین استودیوها و شرکت های بازی سازی در ایران است که چند سالی است با انتشار بازی پرطرفدار زولا شهرت بیشتری پیداکرده است.

حدود سه سال است از انتشار بازی زولا در ایران می گذرد و این بازی توانسته حدود نیم میلیون مخاطب جذب کند و عنوان پرمخاطب ترین بازی ایرانی را از آن خود کند.

سورنا گیمز علاوه بر طراحی و ساخت بازی، در حوزه نشر هم فعالیت دارد و محصولات خود را علاوه بر ایران در حوزه بین الملل هم ارائه می کند.

در غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ بازدیدکنندگان این امکان را دارند که بازی های زولا Zula ، تراوین Travian ، چه اتفاقی افتاد what happened و آن سایت Unsight را تجربه کنند و در مسابقاتی که در غرفه برگزار می شود شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ زولا در دنیای بازی های کامپیوتری

بازار داغ زولا در دنیای بازی های کامپیوتری