مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 11:192019-07-19سياسي

بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه ها در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد وحدتی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور کار هفته آینده کمیسیون متبوعش، - نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه ها و طرح حمایت از گزارشگران فساد در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد وحدتی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور کار هفته آینده کمیسیون متبوعش، گفت: کمیسیون روز یکشنبه (30 تیر) تشکیل جلسه می دهد تا طرح ها و لوایحی که در دستور کار کمیسیون قرار دارد را بررسی و تعیین تکلیف کند.

وی افزود: طرح استفساریه عدم شمول حکم ماده 84 قانون مدیریت خدمات کشوری در رعایت سقف مرخصی قابل ذخیره به ایثارگران مشمول حالت اشتغال و ذخیره مرخصی ناشی از اعمال مواد 9 و 11 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان در دستورکار کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بررسی لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد اعاده شده از سوی شورای نگهبان نیز در دستورکار این کمیسیون قرار دارد، ادامه داد: رسیدگی به طرح تعطیلی روز پنجشنبه تمامی مراکز اداری، آموزشی و قضایی در تمامی استانها همانند تهران و همچنین لایحه استخدامی شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه ها در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس

بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه ها در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس