مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 10:592019-07-19اقتصادي

یک اتفاق عجیب در تاکسیرانی؛ خرید و فروش خطوط!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خطوط تاکسیرانی خرید و فروش می شود، - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور، گفت: خرید و فروش خطوط تاکسیرانی در شهرهای کشور گزارش شده است که با این تخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خطوط تاکسیرانی خرید و فروش می شود، گفت: تخلفاتی صورت می گیرد و خط تاکسی خرید و فروش می شود البته این خطوط متعلق به شهرداری هاست و در حوزه تاکسیرانی نیست.

به عنوان مثال در سایر بخش های حمل و نقل عمومی نیز شرکت خصوصی به نمایندگی از شهرداری ها خدمات حمل و نقل را در آن خطوط مشخص شده به عهده دارد ولی از سالیان گذشته بعضا شاهد خرید و فروش خطوط بودیم که توسط این شرکت ها انجام می شود اما اینکه شهرداری ها در این حوزه می توانند وجهی را دریافت کنند و خط را بفروشند، امکان ندارد و شهرداری نمی تواند در این حوزه ورود کند.

ضامنی افزود: به نظر بنده راهکار این اقدام نیز چرخشی شدن خطوط حمل و نقل عمومی در بین شرکت های خصوصی است که این اقدام موجب عادلانه تر شدن وضعیت می شود و خطی نیز خرید و فروش نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اتفاق عجیب در تاکسیرانی؛ خرید و فروش خطوط!

یک اتفاق عجیب در تاکسیرانی؛ خرید و فروش خطوط!