مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 08:432019-07-19فرهنگي

عهد دبیر جشنواره تئاتر / «خروجی قابل دفاع باشد»


نادر برهانی مرند با اشاره به دومین تجربه دبیری اش در جشنواره بین المللی تئاتر فجر می گوید، با خود عهد کرده است تا با یک نظارت دقیق خروجی قابل دفاعی را در جشنواره امسال داشته باشد.

- این نویسنده و کارگردان تئاتر که برای دومین سال پیاپی دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده، به تازگی فراخوان سی وهشتمین دوره این جشنواره را منتشر کرده و در آن تغییراتی کاربردی را در جهت استانداردسازی جشنواره مدنظر قرار داده است.

جدا از این تغییرات یک نکته قابل توجه در فراخوان، زمان برگزاری جشنواره است که همزمان با تاریخ مرسوم جشنواره فیلم فجر (12 تا 22 بهمن) اعلام شده در حالی که سال ها قبل به دلیل همین همزمانی تاریخ جشنواره تئاتر به اول تا 12 بهمن تغییر یافت.

نادر برهانی مرند درباره تغییرات فراخوان و نیز زمان برگزاری جشنواره در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: درباره تاریخ جشنواره خیلی صحبت شد و این همزمانی مورد بحث ما هم بود.

ما در واقع یا باید جشنواره تئاتر را پیش از جشنواره فیلم برگزار کنیم که با ایام فاطمیه مصادف می شود یا اینکه مثل سال گذشته بعد از جشنواره فیلم برگزار کنیم که آن تجربه پس از بررسی هایی که کردیم، خوب تشخیص داده نشد، بویژه آنکه به پایان سال نزدیک می شویم و شرایط مناسب نیست، به همین دلیل تصمیم بر این شد علیرغم همپوشانی دو جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهد دبیر جشنواره تئاتر / «خروجی قابل دفاع باشد»

عهد دبیر جشنواره تئاتر / «خروجی قابل دفاع باشد»