مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 00:582019-07-18سياسي

بروجردی: ایران با چین و روسیه درباره برجام کار نزدیک انجام می دهد


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ما از عدم اجرای تعهدات اروپایی ها گلایه مند هستیم، گفت: البته درباره برجام با کشورهایی مانند روسیه و چین کار نزدیک انجام می دهیم که آنها تعهدات خود را عمل می کنند.

- علاء الدین بروجردی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عدم اجرای تعهدات اروپایی ها در برجام، اظهار کرد: اروپایی ها توافق نامه برجام را امضاء کرده و براساس آن باید تعهدات شان را اجرایی کنند.

انگلیس، فرانسه و آلمان به عنوان بزرگترین کشورهای اروپایی ملزم به رعایت تعهدات هستند، اما به دلیل فشارهای آمریکا این اقدام را انجام ندادند.

وی ادامه داد: ما انتظار کاملاً به جایی یعنی انجام تعهدات از سوی اروپایی ها را داریم ما طلبکاریم و اروپایی ها بدهکار ملت ما و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

البته که وزن خود را در عرصه جهانی به شدت کاهش دادند چون اتحادیه اروپا و مجموعه بزرگ 28 عضو این اتحادیه نتوانستند حداقل اقتداری برای اجرای تعهداتشان نشان دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما به شدت از اقدامات اروپایی ها و یا به تعبیری دیگر از عدم اجرای تعهداتشان گلایه مند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجردی: ایران با چین و روسیه درباره برجام کار نزدیک انجام می دهد

بروجردی: ایران با چین و روسیه درباره برجام کار نزدیک انجام می دهد