مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 18:142019-07-18اجتماعي

خروجی شرقی تهران قفل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محور های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، - فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از تهران به سمت محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی تا تهران ادامه دارد، همچنین تردد در رودهن و بومهن با کندی همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محور های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده امام زاده هاشم (ع) با پس زدگی بار ترافکی مواجه هستیم.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از تهران به سمت محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی تا تهران ادامه دارد، همچنین تردد در رودهن و بومهن با کندی همراه است.

محبی ادامه داد: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است پیش بینی میشود طی ساعات آتی بر حجم بار ترافیکی افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی شرقی تهران قفل شد

خروجی شرقی تهران قفل شد