مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 16:332019-07-18اقتصادي

تخصیص 500 میلیارد تومان برای اتمام پروژه تونل انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه


500میلیارد تومان برای تکمیل طرح تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه تخصیص می یابد.

- استاندار آذربایجان غربی گفت: 500میلیارد تومان برای تکمیل طرح تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه تخصیص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمدمهدی شهریاری در سومین جلسه شورای اداری استان در سال جاری از مساعدت سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه برای این طرح در بودجه سال جاری ردیف اعتباری مشخصی اختصاص نیافته است، امسال از محل منابع مختلف 500 میلیارد تومان برای تکمیل و اتمام این طرح تخصیص می یابد که در صورت تحقق این امر تا ابتدای سال آتی می توان شاهد بهره برداری از این پروژه بود.

شهریاری یکی اقدامات اصلی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور را مبارزه با فساد، اختلاس و رانت خواری دانست و تصریح کرد: انتشار اخبار رانت خواری و اختلاس اعتماد عمومی جامعه به مسئولین نظام را تضعیف می کند بنابراین باید دستگاه های نظارتی تلاش ویژه ای در ریشه کن کردن فساد داشته باشند.

وی افزود: آذربایجان غربی ظرفیت های اقتصادی بالایی دارد و در صورت کاستی های نظارتی شرایط رانت خواری و فساد بیش از سایر مناطق کشور فراهم می شود و لزوم نظارت بیشتر نهادهای متول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 500 میلیارد تومان برای اتمام پروژه تونل انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه

تخصیص 500 میلیارد تومان برای اتمام پروژه تونل انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه