مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 11:482019-07-18فناوري

بزرگترین اپراتور مخابراتی آمریکا هک شد


شرکت مخابراتی اسپرینت به تازگی تایید و اعلام کرده که هکرها و مجرمان سایبری موفق شدند از طریق وب سایت سامسونگ سیستم های این اپراتور را هک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت اسپرینت که یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی فعال در ایالات متحده آمریکا و جهان به شمار می رود و فعالیت های گسترده ای در برقراری شبکه های اینترنتی و توسعه خدمات آنلاین در بسیاری از نقاط جهان دارد، اخیراً تایید و اعلام کرده است که گروهی از هکرها و مهاجمان سایبری توانستند از طریق وب سایت سامسونگ به سیستم ها و اطلاعات ذخیره شده و موجود در آن نفوذ و دسترسی پیدا کنند.

هنوز آمار دقیقی از تعداد کل کاربرانی که اطلاعاتشان در جریان این سرقت اطلاعاتی قرار گرفته به دست نیامده و رسانه ای نشده است.

این شرکت اعلام کرده است که هکرها از طریق سرویس add a line که در وبسایت سامسونگ وجود داشته، توانسته اند به اطلاعات برخی حساب های کاربری این سایت دسترسی و نفوذ یابند.

این در حالیست که شرکت اسپرینت در واکنش به خبر سرقت اطلاعات کاربران و مشترکانش اعلام کرده است که داده های مورد نفوذ و حمله هکرها چندان حیاتی و مهم نبود و هکر ها قادر نخواهند بود از آنها سوء استفاده های دیگری بکنند.

این بدان معناست که اطلاعات مهم کاربران همچون شماره حساب های بانکی و کد ملی آنها در دسترس هکرها قرار نگرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین اپراتور مخابراتی آمریکا هک شد

بزرگترین اپراتور مخابراتی آمریکا هک شد