مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 07:532019-07-18اقتصادي

افزایش وام مشاغل خانگی به 50 میلیون تومان


اعلام افزایش تسهیلات مشاغل خانگی، احیای طرح استادشاگردی، اختصاص منابع صندوق کارآفرینی امید به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ثبت نام در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، - مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و اشتغال بود.

در هفته ای که گذشت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ایجاد بیش از 92 هزار شغل در حوزه مشاغل خانگی طی سال گذشته از اختصاص تسهیلات تا سقف صد میلیون تومان به پیشرانان و کارفرمایان طرح مشاغل خانگی خبر داد و گفت: برای متقاضیان مشاغل خانگی هم اعطای وام 10 میلیون تومانی را پیشنهاد کردیم.

وی از ممنوعیت پرداخت وام اشتغال خانگی به کارمندان دولت خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت تسهیلات و منابع مشاغل خانگی با تصمیم و مصوبه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی، پرداخت این تسهیلات به شاغلان دستگاه های دولتی ممنوع و مقرر شده که این تسهیلات در اختیار متقاضیان اشتغال خانگی و کارجویان قرار گیرد.

آنطور که وزیر کار گفته سقف تسهیلات فردی 20 میلیون تومان است که به 50 میلیون تومان افزایش یافته و مصوبه بانک مرکزی در این زمینه در حال ابلاغ است.

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت مشاغل خانگی نیز از ارائه پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد و گفت: طی سالهای 95 تا 97 بیش از 165 هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی مشغول کار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش وام مشاغل خانگی به 50 میلیون تومان

افزایش وام مشاغل خانگی به 50 میلیون تومان