مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 03:532019-07-18سياسي

اساتید حق التدریس، فرزندان ناتنی وزارت علوم


رییس انجمن اساتید مدعو استان آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه اساتید حق‎التدریس، فرزندان ناتنی وزارت علوم هستند، تاکید کرد: اساتید حق التدریس جایگاه مستقلی در وزارت علوم و نزد مجلس شورای اسلامی ندارند تا مشکلاتشان را مطرح کنند و به نوعی هیچ توجهی به .

- رییس انجمن اساتید مدعو استان آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه اساتید حق‎التدریس، فرزندان ناتنی وزارت علوم هستند، تاکید کرد: اساتید حق التدریس جایگاه مستقلی در وزارت علوم و نزد مجلس شورای اسلامی ندارند تا مشکلاتشان را مطرح کنند و به نوعی هیچ توجهی به مشکلات اساتید حق‎التدریس نمی‎شود.

مریم عبداللهی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که انجمن اساتید حق‎التدریس طی حرکتی خود جوش برای پیگیری مطالبات حقوقی اساتید حق التدریس در مرداد ماه 96 زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد، اظهار کرد: همزمان با این حرکت در سایر استان ها نیز انجمن اساتید حق التدریس و پس از آن با تشکیل مجمع عمومی، کانون اساتید کشور در دی ماه همان سال شکل گرفت.

وی با اشاره به مشکلات شغلی اساتید حق التدریس به ویژه نبود امنیت شغلی افزود: اساتید حق التدریس به دو دسته فاقد شغل و دارای شغل تقسیم می شوند، دسته اول اساتیدی هستند که به جز تدریس در دانشگاه، شغلی دیگری ندارند، اما تدریس برای دسته دوم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید حق التدریس، فرزندان ناتنی وزارت علوم

اساتید حق التدریس، فرزندان ناتنی وزارت علوم