مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 21:592019-07-17ورزشي

مطهری: با روحیه و اعتماد به نفس بالا مقابل الاتحاد قرارمی گیریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ارسلان مطهری، درباره به آخرین وضعیت تیم ذوب آهن برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و کادر فنی تلاش می کند تا با بیشترین آمادگی، - مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما قهرمان عربستان را شکست دادیم و می توانیم الاتحاد را هم ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ارسلان مطهری، درباره به آخرین وضعیت تیم ذوب آهن برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و کادر فنی تلاش می کند تا با بیشترین آمادگی، وارد فصل جدید لیگ برتر شویم.

علیرضا منصوریان و همکارانش برنامه ریزی خوبی دارند و سعید آذری هم به عنوان مدیرعامل باشگاه تلاش می کند تا بهترین شرایط را برای بازیکنان و کادر فنی فراهم کند.

هر تیمی بعد از پایان فصل با تغییر و تحولاتی مواجه می شود، از تیم ما هم چند بازیکن جدا شدند و چند بازیکن جدید هم به ذوب آهن آمدند که امیدوارم موفق باشند.

ارسلان مطهری با اشاره به تقابل تیمش با الاتحاد عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد:زمان خوبی در اختیار داریم تا خودمان را برای این بازی مهم و ملی آماده کنیم.

نتایجی که در لیگ قهرمانان آسیا گرفتیم برای خیلی ها قابل پیش بینی نبود، ولی نشان دادیم که تیم پرقدرتی هستیم و حالا می خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: با روحیه و اعتماد به نفس بالا مقابل الاتحاد قرارمی گیریم

مطهری: با روحیه و اعتماد به نفس بالا مقابل الاتحاد قرارمی گیریم