مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 15:582019-07-17اقتصادي

باید بتوانیم در این رینگ اقتصادی بی رحم به پیروزی هایی برسیم


سیف اله صمدیان، عکاس و مستندساز، معتقد است که هنرمندان و صنعتگران می توانند برای گذر از پروسه کشف نیازها و ورود به عرصه تولید، با هدف داشتن یک زندگی بهتر دست به دست یکدیگر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر جشنواره تصویر سال در گفت وگو با ستاد خبری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید اظهار کرد: هم زمان با تولیدکنندگان باید از هنرمندان در شاخه های مختلف دعوت شود تا دستاوردها به زیباترین شکل انعکاس تصویری پیدا کند و به افرادی که فکر می کنند نمی توانند قوت قلب داده شود.

صمدیان ادامه داد: اهالی فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان هنرهای تصویری باید با تولیدکنندگان همراه شوند تا به جامعه انرژی بیشتری بدهند؛ وقتی نیاز به قطعه یا وسیله ای در داخل شناسایی و تولید می شود، باید درباره انعکاس این خبر خوش با کمک هنرهای مختلف به ویژه هنرهای تجسمی و تصویری و چگونگی رسیدن به کشف نیاز و اجرای پروسه تولید، به ارایه هنرمندانه ای متوسل شد تا پروسه ساخت به زیباترین شکل در میان مردم داخل و حتی خارج از کشور انعکاس پیدا کند.

او همچنین با بیان اینکه ارتباطی که حوزه هایی مانند سینما، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی می توانند با این نمایشگاه داشته باشد، انعکاس درست خودجویی، خودیابی و خوداجرایی در زمینه تولید است، گفت: انعکاس فعالیت های حوزه تولید از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بتوانیم در این رینگ اقتصادی بی رحم به پیروزی هایی برسیم

باید بتوانیم در این رینگ اقتصادی بی رحم به پیروزی هایی برسیم