مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 15:432019-07-17فرهنگي

گردشگری شبانه یک بخش مغفول مانده در گردشگری همدان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: ایده های نو قابل احترام هستند اما مهمتر از ارائه آن، باید برای جذب نگاه جهانیان به سمت همدان این ایده ها تبدیل به یک رویداد یا برند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا ایزدی ظهر چهارشنبه 26 تیرماه در آیین اختتامیه جشنواره ایده های برتر گردشگری شهر همدان، عنوان کرد: چندین سال قبل وقتی از برند شدن همدان در حوزه گردشگری دم می زدیم خیلی ها به این دورنما می خندیدند اما امروز همدان به یک برند گردشگری در جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه توسعه در جغرافیای همدان جز با توسعه گردشگری رقم نمی خورد و باید از اسطوره فرهنگی و تاریخی استان نظیر میرسیدعلی همدانی بهره برد، اظهار کرد: الگوگیری از این چهره تاریخی باید برای ما شکوه به ارمغان آورد و همدان به عنوان دیار سیدجمال الدین اسدآبادی و حکیم هزاره است پس باید شورش باید به اندازه شعورش تعالی پیدا کند، این شهر را باید هم شأن خواجه رشیدالدین کنیم.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان همدان ضمن ابرازخرسندی از وحدت میان مسئولان استان، خاطرنشان کرد: وقتی مسئولان امروز جامعه همدان را می بینم غبطه می خورم چرا که امروز همدان پرچمدار حوزه فرهنگی، گردشگری است و اگر در زمان مدیریت بنده، شهردار فعلی بود به جای خراب کردن دیوار هتل بوعلی چه اتفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری شبانه یک بخش مغفول مانده در گردشگری همدان

گردشگری شبانه یک بخش مغفول مانده در گردشگری همدان