مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 15:282019-07-17فرهنگي

بازدید مدیر دفتر هنرهای تجسمی از روند مرمت موزه هنرهای معاصر کرمان


مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری به کرمان از روند مرمت آثار موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان دیدار کرد و با استاندار، شهردار و مدیران فرهنگی کرمان نیز در موضوعات هنری بحث و تبادل نظر کرد.

- بازدید مدیر دفتر هنرهای تجسمی از روند مرمت موزه هنرهای معاصر کرمان مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری به کرمان از روند مرمت آثار موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان دیدار کرد و با استاندار، شهردار و مدیران فرهنگی کرمان نیز در موضوعات هنری بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری در این سفر، نمایشگاه خوشنویسی سیدرضا خضرایی را در موزه صنعتی کرمان افتتاح کرد و درباره جشنواره مجسمه سازی کرمان با محمدرضا علیزاده مدیر کل ارشاد استان و مدیران گالری این شهر گفت وگو کرد.

مظفری همچنین در نشست بررسی طرح و مرمت آثار و برنامه های موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، در سخنانی اظهار کرد: فلسفه شکل گیری موزه ها در تمام دنیا بر اساس ارزش آثار و دارایی های فرهنگی و هنری است و کرمان این دارایی ها را به بهترین نحو دارا است.

او افزود: با توجه به برنامه هایی که به زودی و بین چهار موزه هنرهای معاصر کشور، اجرا خواهد شد، مردم کرمان هر سه ماه یک بار شاهد یک رویداد و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیر دفتر هنرهای تجسمی از روند مرمت موزه هنرهای معاصر کرمان

بازدید مدیر دفتر هنرهای تجسمی از روند مرمت موزه هنرهای معاصر کرمان