مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 15:182019-07-17سياسي

تاکید عارف بر حضور تاثیرگذار جریان اصلاحات در انتخابات مجلس


نشست مشترک رابطین استان های شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با کارگروه استان ها و هیات رییسه شورای عالی اصلاح طلبان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از امیدنامه، محمدرضا عارف، رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در این نشست مهمترین هدف تشکیل شورای عالی اصلاح طلبان را انسجام بخشی و وحدت درون جریان اصلاحات نامید و گفت: نتیجه تشکیل شورای عالی اصلاح طلبان را در انتخابات سه دوره گذشته در دهه 90 دیدیم.

شاید در مقطعی سقف آرزوی اصلاح طلبان این بود که با لیست حداقلی وارد انتخابات شوند ولی با محوریت شورای عالی اصلاح طلبان در انتخابات سال 94 و 96 مردم به لیست ارائه شده اعتماد کردند و باید قدر این اعتماد را بدانیم.

وی تشکیل شورای اصلاح طلبان را باعث تقویت تفکر تشکیلاتی دانست و خاطرنشان کرد: نهادهای برآمده از شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از جمله فراکسیون امید،شورای اسلامی شهر در کلان شهرها و حتی دولت باید عملکردشان ارزیابی شود ولی نباید نهادهای برآمده از شورای عالی اصلاح طلبان را به بهانه نقد عملکرد، تضعیف کرد.

اگرچه همواره از نقد بمنظور اصلاح استقبال کرده و می کنیم.

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارزیابی عملکرد دو دوره شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: با ارزیابی های صورت گرفته و اصلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عارف بر حضور تاثیرگذار جریان اصلاحات در انتخابات مجلس

تاکید عارف بر حضور تاثیرگذار جریان اصلاحات در انتخابات مجلس