مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:592019-07-17سياسي

جزییاتی جدید از بیمه خبرنگاران/ اعزام رایگان بازنشستگان به مشهد مقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در نشست خبری که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی برگزار شد، - معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از اختصاص دو شعبه ویژه در تهران برای پیگیری بیمه خبرنگاران و هنرمندان خبر داد و گفت: بر اساس توافق نامه با وزارت ارشاد، 2 هزار نفر می توانند عضو صندوق حمایت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در نشست خبری که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: 155 کشور جهان عضو سازمان بین المللی تامین اجتماعی اند و گزارشات آن ها تأکید دارد که تأمین اجتماعی اساسی ترین حق مردم و کلید اقتصادی هر جامعه به شمار می رود.

وی افزود: تأمین اجتماعی از مسائل مهم سیاسی و اجتماعی کشور ها است و در آموزه های دینی و اخلاقی نیز مبارزه با فقر و جلوگیری از تمرکز ثروت تأکید شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان دارای 556 شعبه اصلی، 232 شعبه اقماری، 80 بیمارستان، 289 مرکز درمانی و 5 دی کلینیک است و امروز در 1000 واحد به حدود 43 میلیون خدمت ارائه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی جدید از بیمه خبرنگاران/ اعزام رایگان بازنشستگان به مشهد مقدس

جزییاتی جدید از بیمه خبرنگاران/ اعزام رایگان بازنشستگان به مشهد مقدس