مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:532019-07-17اقتصادي

احتمال تحریم های چین علیه تعرفه های آمریکا قوت گرفت


قضات تجدیدنظرخواهی سازمان جهانی تجارت (WTO) در حکمی اعلام کردند آمریکا به رای این نهاد به طور کامل عمل نکرده و اگر تعرفه هایی که مقررات این نهاد را نقض کرده اند حذف نکند ممکن است با تحریم های چین روبرو شود.

- قضات تجدیدنظرخواهی سازمان جهانی تجارت (WTO) در حکمی اعلام کردند آمریکا به رای این نهاد به طور کامل عمل نکرده و اگر تعرفه هایی که مقررات این نهاد را نقض کرده اند حذف نکند ممکن است با تحریم های چین روبرو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چین در سال 2012 برای به چالش کشیدن تعرفه های ضد یارانه آمریکا علیه صادرات کالاهای چینی شامل پنل های خورشیدی، برج های بادی، سیلندرهای فولادی و اکستروژهای آلومینیومی که ارزش صادرات آنها در آن زمان 7.

3 میلیارد دلار بود، به سازمان جهانی تجارت شکایت کرد.

دفتر رابرت لایتیزر، نماینده تجاری آمریکا اعلام کرد که در رای سازمان جهانی تجارت تصدیق شده که چین از شرکت های دولتی خود برای مختل کردن اقتصاد این کشور استفاده کرده است اما این رای همچنین اعلام کرده که آمریکا باید قیمت های چین را بپذیرد.

در بیانیه آمریکا ضمن اعتراض به حکم اخیر سازمان جهانی تجارت، آمده است: نتیجه گیری مذکور یافته های بانک جهانی، اسناد سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، مطالعات اقتصادی و سایر شواهد آشکار را که آمریکا به آنها استناد کرده، نادیده گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تحریم های چین علیه تعرفه های آمریکا قوت گرفت

احتمال تحریم های چین علیه تعرفه های آمریکا قوت گرفت