مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:532019-07-17ورزشي

جزییات محرومیت نقل وانتقالاتی استقلال از زبان وکیل پروپییچ


وکیل پروپییچ می گوید که برای اعمال محرومیت استقلال از سوی فیفا نیازی به ارسال نامه از سوی او نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده پروپییچ با قصور مدیران استقلال حل نشد و طبق حکم فیفا استقلال با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شد.

در این بین اظهار نظرهای مختلفی وجود داشت.

برای مثال امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال دیشب (سه شنبه) درباره روند حل این پرونده توضیح داده بود که در مکاتباتی که با فیفا داشتند فدراسیون جهانی فوتبال قبول کرده که طلب پروپییچ را از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

همچنین هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال در پاسخ به این سوال که در چه صورت استقلال با محرومیت روبرو می شود، توضیح داده بود که تنها در صورتی که وکیل پروپییچ به فیفا اعلام کند در تاریخ مقرر پول را دریافت نکرده اند، محرومیت برای استقلال اعمال می شود.

با این حال کپین، وکیل پروپییچ در گفت وگو با ایسنا، درباره این اظهارنظرها گفت: در شش ماه گذشته افراد زیادی از باشگاه استقلال صحبت کردند که فیفا فلان کار را خواهد کرد اما فیفا هنوز هیچ کاری انجام نداده است.

در حال حاضر استقلال باید 20 هزار فرانک هم به عنوان جریمه به فیفا پرداخت کنند و از پنجره نقل و انتقالات محروم شود، این حقیقتی است که وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محرومیت نقل وانتقالاتی استقلال از زبان وکیل پروپییچ

جزییات محرومیت نقل وانتقالاتی استقلال از زبان وکیل پروپییچ