مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:332019-07-17اقتصادي

سیل ها کدام مناطق تهران را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد؟


معاون برنامه ریزی و هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مسیر رودهایی که شهر تهران را تحت تأثیر سیلاب قرار می دهد، تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه صالح در نشست درس آموخته های سیل فروردین 98 که در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: تا دو سال گذشته شاید احتمال اینکه سیلابی در تهران رخ دهد با توجه به خشکسالی که وجود دارد چندان وجود نداشت، اما با توجه به سیلاب های اخیر به ویژه سیلاب فروردین ماه توجه ها به سمت احتمال وقوع سیلاب و بحران هایی که ناشی از تغییرات آب وهوایی است، افزایش پیدا کرد.

وی سرمایه گذاری های نادرست، از بین بردن منابع طبیعی، رفتارهای نادرست انسان با طبیعت و … را از دیگر دلایل جاری شدن سیلاب برشمرد و گفت: تمامی این موارد اثرات زنجیره ای داشته و در عرصه های پی درپی می تواند سبب وقوع سیل شود.

صالح با بیان اینکه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در سال 86 تفاهم نامه ای سه جانبه میان شورای شهر تهران، شهرداری تهران و وزارت نیرو را به امضاء رساند، گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد تا وضعیت آسیب پذیری شهر تهران در برابر سیل بررسی شود، همانطور که می دانید تهران هفت روددره اصلی دارد که به عبارتی می توان گفت که این شهر را محاصره کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل ها کدام مناطق تهران را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد؟

سیل ها کدام مناطق تهران را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد؟