مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 11:182019-07-17اقتصادي

کاهش 4 درصدی فوت براثر تصادف در فارس


رییس پلیس راه شمالی فارس به کاهش 4 درصدی متوفیان ناشی از حوادث ترافیکی در جاده های استان در سال 97 اشاره و اعلام کرد که تابستان سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 96 شاهد افزایش 14 درصدی متوفیان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی چهارشنبه 26 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فارس به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی، مذهبی، فرهنگی و .

همواره در طول سال پذیرای بسیاری از هموطنان در اقصی نقاط کشور است، گفت: حجم سفر و ترافیک در محورهای مواصلاتی در این شرایط افزایش می یابد و به همین میزان هم امکان تصادف بالاتر می رود.

وی ادامه داد: فارس از قطب های کشاورزی است و فصل تابستان هم زمان برداشت محصولات باغی است و به سهم خود این موضوع، حجم عبور و مرور ناوگان حمل و نقل را افزایش می دهد و در کنار افزایش حجم سفرها، یک ترکیب ناهمگونی را تشکیل می دهد.

رییس پلیس راه شمال فارس همچنین فارس را ایده آل ترین کریدور ارتباطی بین استان های جنوبی، مرکز و شمال کشور دانست و گفت: در تابستان امسال اقداماتی اتخاذ شده تا بستری امن، ایمن و آرام برای سفر مردم در جاده های استان فراهم شود.

دهقانی به طرح ترافیکی تابستانه که از 31 خرداد آغاز شده و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد، اشاره و ابراز امیدواری کرد که در تابستان امسال نسبت به سال گذشته شاهد حوادث کمتری در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 4 درصدی فوت براثر تصادف در فارس

کاهش 4 درصدی فوت براثر تصادف در فارس