مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 10:382019-07-17اقتصادي

پیتزای خود را ردیابی کنید!


دومینوز که یکی از مشهورترین برندهای پیتزا در سراسر دنیاست، مدام در حال استفاده از راه های فناورانه برای فروش پیتزاهای خود است و در تازه ترین حرکت خود امکان ردیابی پیتزای سفارش داده شده را توسط جی پی اس برای مشتریان فراهم خواهد کرد.

- "دومینوز" که یکی از مشهورترین برندهای پیتزا در سراسر دنیاست، مدام در حال استفاده از راه های فناورانه برای فروش پیتزاهای خود است و در تازه ترین حرکت خود امکان ردیابی پیتزای سفارش داده شده را توسط جی پی اس برای مشتریان فراهم خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، مشتریان رستوران های زنجیره ای دومینوز (Domino s) تا پایان سال قادر خواهند بود تحویل پیتزای خود را از طریق جی پی اس(GPS) پیگیری کنند.

این رستوران به استفاده از فناوری شهره شده است و تاکنون کارهایی مانند تحویل پیتزا از طریق ربات ها و وسایل نقلیه خودران و گرفتن سفارشات از طریق ضبط خودرو و دستیارهای هوشمند مانند الکسا را انجام داده است.

به تازگی نیز 5 شعبه غیر نقدی را در استرالیا راه اندازی کرد که برای جلوگیری از تشکیل صف های طولانی، مشتریان در این 5 شعبه مکلف به پرداخت تنها از طریق اینترنت هستند و امکان پرداخت نقدی یا با دستگاه پوز در این فروشگاه ها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیتزای خود را ردیابی کنید!

پیتزای خود را ردیابی کنید!