مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 09:482019-07-17سياسي

اختلاف نظرها را با تعامل برطرف می کنیم


نایب رییس ستاد شورایاری ها از حل اختلاف نظرها با تعامل خبرداد.

- سید آرش حسینی میلانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره نامه رییس سازمان بازرسی کل کشور به سران سه قوه و وزیر کشور مبنی بر عدم برگزاری انتخابات شورایاری ها اظهارکرد: هم اکنون در حال تدارک انجام برگزاری انتخابات شورایاری ها هستیم که بیش از 12 هزار و 300 نفر برای مشارکت در این انتخابات ثبت نام کرده اند و تا چند روز دیگر بحث تایید صلاحیت داوطلبان نهایی می شود.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش روی شورایاری ها برای تشکیل پنجمین دوره آن است و قدمتی 20 ساله دارد، اظهارکرد:از نظر استناد قانونی مجوز تشکیل انجمن های محلی در قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور آمده است و شورای شهر نیز برای برگزاری آن مصوبه و مجوزهای لازم از سوی هیات دولت اخذ کرده است.

نایب رییس ستاد شورایاری ها ادامه داد: ما تلاش می کنیم در دیدارها و تعاملاتی که با دوستان خواهیم داشت، اختلاف نظرهای پیش آمده را برطرف و زمینه مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات شورایاری ها را فراهم کنیم.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای شهر تهران با رعایت ملاحظات قانونی، انتخابات دوره پنجم شورایاری ها را در زمان مقرر برگزار خواهد کرد و برای برپایی هرچه بهتر این انتخابات برنامه ریزی های لازم صورت گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظرها را با تعامل برطرف می کنیم

اختلاف نظرها را با تعامل برطرف می کنیم