مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 09:232019-07-17اقتصادي

ساخت قطعات اصلی توربین سولارساترن در شرکت نفت آغاجاری


مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از ساخت قطعات معیوب توربین سولارساترن و صرفه جویی 100 میلیارد ریالی در این شرکت خبر داد.

- ابراهیم پیرامون در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر عنوان کرد: با تلاش کارشناسان اداره نگهداری و تعمیرات و مشارکت شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر دانش بومی قطعات معیوب توربین سولارساترن طراحی و ساخته شد.

وی افزود: نقش راهبردی توربین در تأسیسات نفت و گاز به عنوان یکی از مهمترین ماشین آلات استراتژیک در فرآیند انتقال و فرآورش تولید، کارشناسان اداره تعمیرات را بر آن داشت تا با تکیه بر توان داخلی و استفاده از قطعات اصلی اسقاط شده موجود در انبار مازاد، نسبت به تعمیر قطعات اصلی توربین ها اقدام کنند و مجدداً در مدار عملیات قرار دهند.

پیرامون تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این عملیات شامل مطالعه، طراحی و تعمیر محل هوزینگ بی رینگ پاور توربین و همچنین طراحی بی رینگ جدید آن، تعمیر کلی هر دو مرحله روتور کامل کمپرسور توربین سولار، تعویض کلیه تیغه های متحرک روتورها، پین گذاری دقیق و اندازه گیری های فوق العاده حساس و تعمیر محفظه آلومینیومی ورودی هوای توربین بوده که تماماً با استفاده از موجودی انبار مازاد تعمیر و ترمیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت قطعات اصلی توربین سولارساترن در شرکت نفت آغاجاری

ساخت قطعات اصلی توربین سولارساترن در شرکت نفت آغاجاری