مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:332019-07-17حوادث

262 همدانی بر اثر تصادف راهی بیمارستان شدند


رییس پلیس راه استان همدان از پذیرش 262 نفر در بیمارستان های استان به علت تصادفات خبر داد و گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی طی این مدت 17 نفر عابر پیاده راهی بیمارستان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رضا عزیزی در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، با تاکید بر اینکه عابرین پیاده بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده اند، اظهارکرد: امسال برای 238 هزار و 281 نفر اعمال قانون و برگ جریمه صادر شده است.

وی با بیان اینکه بلوارها بیشترین سهم را در تصادفات داشتند، تصریح کرد: طی این مدت 3 هزار 615 دستگاه موتور سیکلت توقیف ،3 هزار و 83 دستگاه خودرو متوقف، 11 هزار و 930 تلفن همراه اعمال قانون، دریافت 121 جلد گواهینامه، 653 دستگاه خودر توقیف و 64 خودرو که دو تخلف همزمان انجام داده اند توقیف شده است.

رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی در انجام تست های مصرف مواد رانندگان متخلف مارا یاری کنند، افزود: علاوه بر اینکه نیازمند تابلویی برای اطلاع رسانی برای یکطرفه کردن محورها هستیم بلکه با توجه به اینکه محور گنجامه پیچ های متعددی دارد و ما فقط چند پیچ را پوشش می دهیم نیازاست یک خودرو بعنوان خودرو نامحسوس در محور گنجنامه در اختیارمان قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

262 همدانی بر اثر تصادف راهی بیمارستان شدند

262 همدانی بر اثر تصادف راهی بیمارستان شدند