مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 00:282019-07-16ورزشي

از کی روش تا ویلموتس/ نه آنقدر شور، نه این قدر بی نمک!


در حالی که قرار بود اردوی تیم ملی فوتبال در یازده روز برگزار شود، در ابتدا به پنج و سپس به سه روز تقلیل پیدا کرد تا کادر فنی تیم ملی هم قید حضور بازیکنان لیگ برتری سرشناس را بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره هشت ساله حضور کارلوس کی روش در ایران با سخت گیری های این مربی در برگزاری اردوهای تیم ملی همراه بود.

به شکلی که همواره مسئله ای برای اعتراض به این مربی وجود داشت و تلاش بر رفع ایرادات و دست یافتن به وضعیت آرمانی بود.

این شرایط گاهی مدیران فدراسیون فوتبال را با دردسرهای متعددی همراه کرد که بیشتر به دلیل اعتراض مربیان باشگاهی به زمان و مدت برگزاری اردوهای تیم ملی بود که کی روش اصرار داشت بازیکنان ملی پوش را در اختیار داشته باشد.

یکی از سخت گیری های کی روش نبود زمین چمن مناسب در کمپ تیم های ملی فوتبال بود که در نهایت بعد از هشت سال زمین مورد نظر در فدراسیون فوتبال راه اندازی شد اما عمر کی روش برای استفاده از این زمین کم تر از سه ماه بود و به مارک ویلموتس رسید تا دغدغه زمین چمن باکیفیت را نداشته باشد.

سخت گیری های کی روش در عین اینکه به خاطر آمادگی بیش تر تیم ملی بود و در این شرایط این مربی هم باید مدت زمان بیش تری را در خدمت تیم ملی فوتبال باشد، انتقاداتی را هم به دنبال داشت که فدراسیون فوتبال را به این فکر انداخت که بعد از کی روش کنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کی روش تا ویلموتس/ نه آنقدر شور، نه این قدر بی نمک!

از کی روش تا ویلموتس/ نه آنقدر شور، نه این قدر بی نمک!