مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 18:332019-07-16سياسي

اولین جشنواره پایان نامه های برتر حوزه روان شناسی با رویکرد دینی


مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی گفت: دانشگاه ها و موسسات ما دچار نوعی فاصله از مبانی دینی هستند.

به نوعی علم با سکولاریسم درآمیخته شده و در دانشگاه های ما روانشناسانی که پا به حوزه دینی می گذارند نیازمند تقویت هستند، - مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی برگزار می کند اولین جشنواره "پایان نامه های برتر حوزه روان شناسی با رویکرد دینی" مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی گفت: دانشگاه ها و موسسات ما دچار نوعی فاصله از مبانی دینی هستند.

به نوعی علم با سکولاریسم درآمیخته شده و در دانشگاه های ما روانشناسانی که پا به حوزه دینی می گذارند نیازمند تقویت هستند، کارهای غیر متعارف کردن دشوار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن اصغری نکاح امروز (سه شنبه، 25 تیر) در نشست خبری اولین جشنواره رساله ها و پایان نامه های برتر حوزه مشاوره و روان شناسی با رویکرد دینی که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره و توانمندسازی آستان قدس رضوی حدود یک سال و نیم پیش شکل گرفته و فلسفه وجودی اش این بوده که در دو دهه گذشته آستان قدس رضوی بنا به ضرورت هایی که برای زائران و مجاوران وجود داشته، در حرم در ذیل اداره تبلیغات و در سطح شهر در ذیل موسسه پژوهش های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره پایان نامه های برتر حوزه روان شناسی با رویکرد دینی

اولین جشنواره پایان نامه های برتر حوزه روان شناسی با رویکرد دینی